General Electric 10.000 απολύσεις – Οι υπάλληλοι θα πληρώσουν για την κρίση!

Μετάφραση Google

Η ανακοίνωση της General Electric για την απώλεια 10.000 θέσεων εργασίας στον τομέα της αεροπορίας είναι η τελευταία αποκάλυψη μιας πικρής πραγματικότητας στην αεροναυτική όπου οι εργοδότες επιδιώκουν να κάνουν τους υπαλλήλους να πληρώσουν για την ιστορική οικονομική κρίση.

Στον τομέα των αερομεταφορών συνεχίζεται η θεραπεία λιτότητας. Δευτέρα το απόγευμα, η General Electric, η οποία κατασκευάζει κινητήρες αεροσκαφών, ανακοίνωσε την απώλεια 10.000 θέσεων εργασίας. Μια δήλωση μετά από ένα πρώτο κύμα 2.600 απολύσεων τον Μάρτιο. Ο αμερικανικός όμιλος θα έχει μειώσει σχεδόν 13.000 θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης, ή το ένα τέταρτο του εργατικού δυναμικού του.

Αυτές οι περικοπές θα γίνουν, σύμφωνα με την εταιρεία, μέσω εθελοντικών αποχωρήσεων και ξηρών απολύσεων. Στο Les Echos , ο διευθυντής της General Electric David Joyce εξηγεί: «Για να διατηρήσουμε τη δραστηριότητά μας, έχουμε ανταποκριθεί με δύσκολα μέτρα μείωσης του κόστους τους τελευταίους δύο μήνες. Δυστυχώς, χρειάζονται περισσότερα για να ευθυγραμμιστεί η επιχείρηση με την πραγματικότητα της αγοράς . 
Η εταιρεία δικαιολογείται από την πιθανή πτώση της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας κατά 80% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο. Ο κύκλος εργασιών των αερομεταφορών μειώθηκε 13% στα 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια και οι παραγγελίες μειώθηκαν 14%.

Αυτές οι απολύσεις δεν είναι η μόνη επίθεση εναντίον των εργαζομένων. Έτσι, στο όνομα ενός σχεδίου εξοικονόμησης 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο αμερικανικός όμιλος ανακοίνωσε επίσης την απόλυση των μισών υπαλλήλων του στην τεχνική συντήρηση και επισκευή αεροσκαφών. Ταυτόχρονα, τα μπόνους και τα μπόνους που παρέχονται στους υπαλλήλους ακυρώνονται.

Στη Γαλλία, η εταιρεία, σύμφωνα με τον πρόεδρο της περιοχής Bourgogne-Franche, Marie-Guite Dufay “εκμεταλλεύεται την κρίση για να επιταχύνει τη μετεγκατάσταση” δραστηριότητας στον ιστότοπο του Μπέλφορτ, που επί του παρόντος καλύπτεται από ένα κοινωνικό σχέδιο, στην Ουγγαρία και Σαουδική Αραβία Η General Electric προσπαθεί με κάθε τρόπο να μειώσει το κόστος της πηγαίνοντας για φθηνότερη εργασία.

Ένα τεράστιο σχέδιο λιτότητας στην αεροναυτική

Εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης για την υγεία, η απόφαση που έλαβε ο αμερικανικός όμιλος είναι η τελευταία σε μια μακρά σειρά απολύσεων και απολύσεων στην αεροναυτική. Περισσότερο από ποτέ, οι εργαζόμενοι σε αυτόν τον τομέα εμφανίζονται ως μεταβλητή προσαρμογής για τη διατήρηση των κερδών του αφεντικού.

Έτσι την περασμένη εβδομάδα μάθαμε για την απώλεια 16.000 θέσεων εργασίας στην Boeing, και ως εκ τούτου το 10% του εργατικού δυναμικού της παγκοσμίως. Την επόμενη μέρα, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Airbus Guillaume Faury ζήτησε, με επιστολή που στάλθηκε στους 135.000 υπαλλήλους της, να προετοιμαστεί για μείωση, πιστεύοντας ότι οι δραματικές προοπτικές που γεννήθηκε η κρίση υγείας έθεσαν σε κίνδυνο την ίδια την επιβίωση του ομάδα. Έτσι, για τους δύο κύριους κατασκευαστές αεροσκαφών, η οικονομική κρίση φαίνεται να πρέπει να επιλυθεί στην πλάτη των εργαζομένων.

Πολλοί υπεργολάβοι και κατασκευαστές εξοπλισμού επίσης επηρεάζονται. Αυτό συμβαίνει με τον Safran που αναφέραμε σε ένα προηγούμενο άρθρο: «Τη Δευτέρα 20 Απριλίου, ο Philippe Petitcolin, Διευθύνων Σύμβουλος της Safran, μίλησε για την Ευρώπη 1 […] Σύμφωνα με αυτόν και τους δύο κύριους πελάτες του, οι οποίοι είναι Η Airbus και η Boeing, η δραστηριότητα δεν θα επιστρέψει στο επίπεδο της 2019 πριν από το 2022 ή ακόμη και το 2024. Υπό αυτές τις συνθήκες, ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης δεν είναι «αδύνατο  » προσθέτοντας ότι «εντός λίγων μηνών, οι μαζικές απολύσεις θα ήταν αναπόφευκτες. » Αλλά και η Latécoère, υπεργολάβος της Airbus, η οποία επωφελήθηκε από ένα σχέδιο βοήθειας 60 εκατομμυρίων ευρώ, ή η Daher, η οποία έχει ήδη μειώσει 3.300 θέσεις εργασίας.

Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να πληρώσουν για την κρίση

Η κατάσταση στον αεροναυτικό τομέα, που βυθίζεται βαθιά σε μια οικονομική κρίση που υπόσχεται να είναι δραματική, υποδηλώνει, και η απόφαση της General Electric το επιβεβαιώνει ήδη, ότι οι εργαζόμενοι θα προσπαθήσουν να πληρώσουν για την κρίση.

Ωστόσο, όπως εξήγησε πρόσφατα ο Gaëtan Garcia, ένας αεροναυτικός εργάτης και ακτιβιστής στη Μόνιμη Επανάσταση: «αν τα αφεντικά επιμένουν στις οικονομικές δυσκολίες, τίποτα δεν είναι γνωστό για το μέγεθος ή τη στρατηγική που μετράνε. υιοθετώ. Πού έχουν συσσωρευτεί τα δισεκατομμύρια κέρδη τα τελευταία χρόνια; Κατά μέσο όρο από το 2009, ο αεροναυτικός τομέας δημιουργεί περιθώριο άνω του 10% (EBIT), ή αρκετές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ. 40 δισεκατομμύρια το 2017 για παράδειγμα (μιλάμε για κέρδη εδώ και όχι για κύκλο εργασιών). Αυτά τα οφέλη συγκεντρώνονται όλο και περισσότερο στους κύριους, Boeing και Airbus, οι οποίοι ανταγωνίζονται τους υπεργολάβους. “

Έτσι, αντιμέτωποι με περικοπές θέσεων εργασίας, για την καταπολέμηση του εκφοβισμού και του εκβιασμού ανέργων, όταν η οικονομική κρίση υπόσχεται να είναι πιο τρομερή κάθε μέρα, ότι οι διάφορες προβλέψεις αναφέρουν μια οικονομική κρίση πολύ πιο τρομερή από εκείνη του Το 2008, είναι επείγουσα ανάγκη να επιβάλει η οργάνωση των εργαζομένων την απαγόρευση απολύσεων και την εθνικοποίηση υπό τον έλεγχο των εργαζομένων στις απειλούμενες εταιρείες, μόνο λύση ικανή να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας και να εμποδίσει τη λογική του κέρδους.

Πηγή : www.revolutionpermanente.fr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *