Ηράκλειο: Δάσκαλοι, μαθητές και γονείς στην πλατεία Ελευθερίας – Μετωπική σύγκρουση με το Υπουργείο (φωτογραφίες)

Ηράκλειο: Δάσκαλοι, μαθητές και γονείς στην πλατεία Ελευθερίας – Μετωπική σύγκρουση με το Υπουργείο

Πάρα πολύς κόσμος, δάσκαλοι, μαθητές και γονείς, έχουν συγκεντρωθεί στην πλατεία Ελευθερίας, για να διαμαρτυρηθούν για το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας.

Πρόκειται για ενα από τα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια κατά της αξιολόγησης, που πραγματοποιούνται σήμερα Δευτέρα σε όλη η χώρα.

Χαρακτηριστικη είναι η ανακοινωση του Συλλόγου «Δ. Θεοτοκόπουλος»:

«Στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση με τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης, ιδιαίτερα με το νόμο 4823/21 αλλά και τον αντεργατικό – αντι-συνδικαλιστικό νόμο Χατζηδάκη επιβάλλεται η συνολική αντιπαράθεση για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και του σχολείου της ολόπλευρης γνώσης και της παιδαγωγικής ελευθερίας.
Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο, «εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει, η Υπουργός Παιδείας.


Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ, η οποία κατάργησε τον θεσμό του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων, ο οποίος είχε εκατό χρόνια ζωής και λειτουργεί τα υπηρεσιακά συμβούλια με δοτά μέλη, έπειτα από  μήνες άθλιων εκφοβισμών και απειλών, ομολογεί την ήττα της και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαφωνούν κάθετα με την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις εκτρωματικές διαδικασίες που επιβάλλει στο έργο των σχολείων. Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει με τη στάση του να βάλει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών.


Τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία, αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης όπως  έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις.
Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 καθώς και το συντριπτικό ποσοστό του 95% της συμμετοχής στην απεργία αποχή από την Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (του Ν.4692/2020) αποτελούν παρακαταθήκη και οδηγό μας.
Η πάλη για ακύρωση-ανατροπή και κατάργηση του ν. Χατζηδάκη που επιδιώκει να βάλει στο γύψο τη συνδικαλιστική δράση, τους αγώνες και τις απεργίες και την ίδια τη συλλογική λειτουργία των σωματείων αποτελεί καθοριστικό ζήτημα για όλο το δημοσιοϋπαλληλικό, εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα και τα εργασιακά δικαιώματα όλων των συναδέλφων. Η ανατροπή του ν. Χατζηδάκη είναι όρος για την νικηφόρα ανάπτυξη των αγώνων στην Παιδεία ενάντια στο σχολείο της αγοράς, των νόμων Κεραμέως και την καταστολή που εκδηλώνεται μέσα και έξω από το σχολείο και στην κοινωνία.
Απέναντι στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο, απέναντι στις απειλές του ΥΠΑΙΘ, με οδηγό την περήφανη στάση και συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», «Φαιστός» και η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συμμετέχουν στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου.
Καλούμε τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους τους εργαζόμενους να συστρατευτούν μαζί με την εκπαίδευση στη μάχη για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, της κοινωνίας και των εργασιακών δικαιωμάτων
 
Η μαζικότητα, η ενότητα και η καθολική συμμετοχή στην απεργία και στον ανυποχώρητο αγώνα θα βάλουν φραγμό στην υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών πολιτικών».



Στο Ρεθυμνο

Σε απεργία και συγκεντρωση στις 11 το πρωί, καλούν και οι εκπαιδευτικοί του Ρεθύμνου

Οι εκπαιδευτικοί με την σημερινη κινητοποίηση “απαντούν” στο υπουργείο παιδείας που επιχειρεί, μέσω προσφυγών στη δικαιοσύνη, να βάλει φρένο στο κύμα αντίστασης κατά της αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης στα σχολεία.
Θυμίζουμε ότι παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Δικαστήριο η απεργία της ΑΔΕΔΥ, μέσω της οποίας συνδικαλιστικές οργανώσεις καλούσαν σε συνέχιση της απεργίας από κάθε αξιολόγηση.
Επιπλέον η απόφαση προβλέπει και χρηματική ποινή ύψους 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση.
Υπενθυμίζεται ότι την αγωγή κατέθεσε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και εκδικάστηκε την ίδια μέρα.
Η υπουργός ζήτησε να κηρυχθεί παράνομη η απεργία-αποχή κατά της αξιολόγησης καταγγέλλοντας ότι «πρόκειται για μεθόδευση», καθώς «γίνεται για τους ίδιους ακριβώς λόγους και με τα ίδια ακριβώς αιτήματα που προέβαλαν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις εκπαιδευτικών στη δική τους απεργία-αποχή που κρίθηκε παράνομη μόλις πριν 6 ημέρες», ενώ «τίθεται και το ζήτημα της εφαρμογής ή μη νόμου ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων, δεδομένου ότι η ΑΔΕΔΥ απεργεί ακριβώς για αυτό, δηλ. για την κατάργηση των ψηφισμένων νομοθετικών διατάξεων για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου».

Καλέσματα από ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ
«Καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ που αφορά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση» αναφέρει στο κάλεσμά της η ΑΔΕΔΥ καλώντας όλους «να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία και στα συλλαλητήρια».

Παράλληλα, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κηρύσσει στάση εργασίας στο λεκανοπέδιο από τις 11:30πμ έως τη λήξη του ωραρίου.

Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θ. Τσούχλος τονίζει πως η απεργία της Ομοσπονδίας θα πραγματοποιηθεί κανονικά κόντρα στην «παραπληροφόρηση» και «τη διασπορά ψευδών και ανυπόστατων ειδήσεων».

Αγωνιστικό κάλεσμα «σε όλους τους συναδέλφους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μαζί με γονείς και μαθητές, να γεμίσουν τους δρόμους και να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν» απευθύνει η ΔΟΕ καταγγέλλοντας ότι «σταθερή πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ., είναι ο αυταρχισμός, η ποινικοποίηση των αγώνων των εργαζομένων και η καταστολή».

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία σε ανοιχτή επιστολή προς τους γονείς αναφέρει:

“Αγαπητοί γονείς,
Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί έχουμε τις ίδιες αγωνίες και το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στη μόρφωση των μαθητών μας.
Όπως ίσως θα έχετε πληροφορηθεί, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, τον 4823/2021, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Ο τίτλος παραπέμπει σε στήριξη της πολιτείας των μορφωτικών
δικαιωμάτων των μαθητών και του έργου των εκπαιδευτικών.
Όμως αντί για την αναγκαία ενίσχυση και θωράκιση του δωρεάν δημόσιου
σχολείου:


 Σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, υπάρχουν χιλιάδες κενά
εκπαιδευτικών.
 Χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες βρίσκονται αστήριχτα από
ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό, ενισχυτική διδασκαλία, παράλληλη
στήριξη και καλείστε πάλι εσείς οι γονείς, αν και όσοι μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην
τσέπη.
 Τα παιδιά μας στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών, έρμαια στη
φθορά του χρόνου, αντί για το ρεαλιστικό και παιδαγωγικά αναγκαίο αίτημα για 15
μαθητές/τριες ανά τάξη.
 Οι μαθητές μας, σε πολλές περιπτώσεις, αλλάζουν εκπαιδευτικό/-κούς κάθε χρόνο ή
πολλές φορές και μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής όλων των προηγούμενων
κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, που είναι
προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια.
 Οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, συναντούν τον «κόφτη» της
Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός Α.Ε.Ι. 40.000 μαθητές και της Τράπεζας
Θεμάτων και μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια, που εκδίδουν
αμφίβολης ποιότητας πτυχία τα οποία, όμως, η κυβέρνηση της Ν.Δ., αναγνώρισε
επαγγελματικά δικαιώματα εξισώνοντάς τα με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων
σπουδών.
 Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, βιώνοντας το πιο παρατεταμένο κλείσιμο σχολείων
σε όλη την Ευρώπη, αντί να υπάρξει μείωση της σχολικής ύλης και αναπροσαρμογή
των αναλυτικών προγραμμάτων, δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από την
πλευρά της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας. Δεν μεριμνούν ούτε για την
αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης, ούτε για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, με προσωπικό καθαριότητας, μείωση μαθητών στις τάξεις,
μείωση μαθητών στα σχολικά μέσα μεταφοράς, δωρεάν τεστ με ευθύνη του Ε.Ο.Δ.Υ. για όλους.
Αυτά έπρεπε να είναι στο επίκεντρο της προσοχής όσων έχουν τη θεσμική ευθύνη και μάλιστα όταν από πέρυσι, ως εκπαιδευτική κοινότητα αναδεικνύουμε σχεδόν καθημερινά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο μέσα στις νέες συνθήκες της πανδημικής κρίσης.
Αντί γι’ αυτά, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. φέρνει νόμους που δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών (αύξηση μαθητών στα τμήματα, αυξημένο γραφειοκρατικό
περιβάλλον σε βάρος της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.α.), δημιουργούν συνθήκες εντατικοποίησης και πίεσης στους μαθητές καθώς και στιγματισμού τους
από μικρή ηλικία με την εισαγωγή των εξετάσεων εθνικού επιπέδου, στην ΣΤ΄ Δημοτικού και στην Γ΄ Γυμνασίου, χωρίς παιδαγωγικό όφελος αλλά με μαθησιακές συνέπειες στους
μαθητές, ιδιαίτερα των μεσαίων και χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων. Αυτό αποδεικνύεται από τη διεθνή εμπειρία στις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, που έχει ως αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους που στο βάθος οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά.

Στο τέλος θα μας μιλούν πάλι για ατομική ευθύνη και στην εκπαίδευση και ο κάθε γονιός θα καλείται να επιλέγει εάν θα βάλει ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τη στοιχειώδη εκπαίδευση των
παιδιών του.
Η κυβέρνηση εμπεδώνει, λοιπόν, στο σχολείο μέσω νόμων την απόσυρση του κράτους από την υποχρέωση της κρατικής χρηματοδότησης και καλεί τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο να αναζητήσουν χορηγούς και χρηματοδότες. Εισάγουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων που δεν έχουν καμία σχέση με τις γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο
αλλά εστιάζουν σε θέματα που η πολιτική ηγεσία με τις ιδεολογικές και πολιτικές της επιλογές καθορίζει κάθε φορά.


Τελικά η αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών έχει ως αποκλειστικό στόχο να μεταφερθούν οι ευθύνες του κράτους στους εκπαιδευτικούς, να στοχοποιηθούν τα δημόσια σχολεία και οι εκπαιδευτικοί για τις διαχρονικές ελλείψεις και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος, που στην ουσία αποτελούν πολιτικές επιλογές των κυβερνήσεων οι οποίες αντί να επιλέγουν να χρηματοδοτούν τα σχολεία για την εκπαίδευση των παιδιών του ελληνικού λαού επιλέγουν να
ρίχνουν εκατομμύρια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Έχει ως στόχο να αποδεχθούμε ένα σχολείο που δεν αντιστοιχεί στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, στις ανάγκες των μαθητών μας, το οποίο, αντίθετα, οργανώνεται και λειτουργεί στη λογική των επιχειρήσεων. Ένα σχολείο που αντιμετωπίζει τους μαθητές ως προϊόντα, τους γονείς ως πελάτες και τους εκπαιδευτικούς ως διεκπεραιωτές τυποποιημένων «γνώσεων».


Αγαπητοί γονείς, 
Η κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική, που αλλάζει συνολικά τη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δεν δίστασαν ακόμα και να μας οδηγήσουν στα δικαστήρια για να βγάλουν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες μας, αξιοποιώντας ψέματα στο δημόσιο λόγο, όπως ότι δεν έχουμε προτάσεις τη στιγμή που αρνούνται το δημόσιο διάλογο μαζί μας γιατί προφανώς δεν θα μπορούν να αντικρούσουν τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας και θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι και αγωνιζόμαστε. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας και στις μελλοντικές γενιές στις οποίες θέλουμε να τους παραδώσουμε ένα ισχυρό δημόσιο δωρεάν σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:
 Καθημερινά οργανώνουν, σχεδιάζουν, αποτιμούν και αναπροσαρμόζουν το μάθημά τους!
 Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει 12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!
 Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών. Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά από διδακτικά αντικείμενα. Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο.
Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Γι’ αυτό δίνουμε, ως εκπαιδευτικοί, δυναμικό αγώνα αυτές τις μέρες με απεργίες και κινητοποιήσεις και υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι μαζί. Σε κοινό αγώνα!
Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν. Το σχολείο του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας.
Έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
Όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας!
Για το σχολείο των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών ενάντια στο σχολείο
επιχείρηση, της κατηγοριοποίησης και του ανταγωνισμού”.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ
“Μαζί με τους δασκάλους των παιδιών μας ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για ένα καλύτερο σχολείο για όλα τα παιδιά!”τονίζει σε ανακοίνωσή τη η ομοσπονδία Συλλόγων Γονεών Περιφέρειας Κρήτης



Αναλυτικά:

«Ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων έχουμε ακόμα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών σε όλες τις ειδικότητες, πολλά ολοήμερα δεν έχουν ακόμα ανοίξει, οι δομές διάγνωσης και υποστήριξης ειδικής αγωγής υπολειτουργούν με μειωμένες τις προσλήψεις σε παράλληλη στήριξη και στελέχωσης σε τμήματα ένταξης, ενώ δεν έχουμε ακόμα δει κανένα μέτρο στήριξης των μαθητών για την αντιμετώπιση των σύνθετων μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών δυσκολιών που έχουν προκύψει μετά από σχεδόν δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης και υπολειτουργίας των σχολείων.

Στην Κρήτη -που τελευταία συνεχώς πλήττεται από τους σεισμούς – αποτελεί πολυτέλεια η αντισεισμική θωράκιση, αλλά και η πυρασφάλεια των διδακτηρίων, πέρα από τις τραγικές ελλείψεις σε σχολική στέγη, τις ακατάλληλες κτιριακές εγκαταστάσεις, τις αυλές των σχολείων με τα κοντέινερ για να στοιβάξουν τους μαθητές, ακόμη και τα νήπια και τα προνήπια. Οι τραγικές συνέπειες του καταστροφικού σεισμού της 27ης Σεπτεμβρίου στο Νομό Ηρακλείου, άφησαν δεκάδες σχολεία κλειστά με μαθητές χωρίς καμία υποστήριξη, μαρτυρώντας τις σοβαρές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων και της τοπικής διοίκησης που αδιαφορούν για τα δίκαια αιτήματα των γονέων που εδώ και χρόνια φωνάζουν για ασφαλή σχολική στέγη.

Είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για την εκρηκτική κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα στα σχολεία, εν καιρώ πανδημίας, με τα επιβεβαιωμένα κρούσματα στις ηλικίες 4-18 ετών να έχουν ξεπεράσει το 30% των συνολικών κρουσμάτων. Κανένα ουσιαστικό μέτρο δεν έχει ακόμα αποφασιστεί για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία. Έχουμε τμήματα 25-27 παιδιών, ελλιπή καθημερινό καθαρισμό και απολύμανση, ενώ την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας πιέζει τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προχωρήσουν σε νέες συγχωνεύσεις τμημάτων δημιουργώντας ακόμα και 30άρια τμήματα.



Όλα αυτά συμβαίνουν στο «νέο» σχολείο που ψήφισε η κυβέρνηση μαζί με μια σειρά αντιδραστικών νομοθετημάτων, κάνοντας ακόμη πιο δύσκολη την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση μέσω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, με την Τράπεζα Θεμάτων να καραδοκεί στο τέλος της χρονιάς σαν δαμόκλειος σπάθη εμπέδωσης της ανισοτιμίας στη μόρφωση, βάζοντας εκπαιδευτικούς και γονείς να ψάχνουν για χορηγούς και δωρεές προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικά έξοδα, εισάγοντας ΜΚΟ και επιχειρηματικούς ομίλους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ με τη λεγόμενη αξιολόγηση προσπαθούν να εφαρμόσουν ασφυκτικό έλεγχο εφαρμογής των παραπάνω στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Εμείς, με τους δασκάλους των παιδιών μας, που βιώνουμε μαζί κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών, για τις καθημερινές δυσκολίες, για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο, για να κατακτήσουν όλα τα παιδιά βασικές γνώσεις, αναγκαίες για την εξέλιξη και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους, μαζί με αυτούς τους ανθρώπους θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για τη μόρφωση και τη ζωή που ονειρευόμαστε για τη νέα γενιά!

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν μας αγγίζει.

Ο νέος αντιεκπαιδευτικός νόμος θα μείνει στα χαρτιά !

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ».

Πηγή : www.voucherergasia.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *