Ποιες επιδοτήσεις; «Βγήκαν παγανιά» οι εισπρακτικές και ζητάνε τα χρωστούμενα από καταναλωτές της ΔΕΗ εν μέσω «τσουνάμι» αυξήσεων

Ποιες επιδοτήσεις; «Βγήκαν παγανιά» οι εισπρακτικές και ζητάνε τα χρωστούμενα από καταναλωτές της ΔΕΗ εν μέσω «τσουνάμι» αυξήσεων

Το πραγματικό της πρόσωπο δείχνει για άλλη μια φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Μπορεί να διατυμπανίζει επιδοτήσεις στη θέρμανση και ότι κανένα σπίτι δεν θα μείνει παγωμένο το χειμώνα, αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει άρχισαν τα τηλέφωνα σε καταναλωτές για χρωστούμενα ακόμα και ενός μήνα!

Η άθλια πρακτική που στο παρελθόν έχει «καταδικαστεί» και έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, επανέρχεται δριμύτερη με τις… ευλογίες της κυβέρνησης. Και μάλιστα σε μία χρονική στιγμή που η Ελλάδα έχει: Την πιο ακριβή τιμή κιλοβατώρας στην Ευρώπη (242,3) και την πιο ακριβή τιμή λίτρου βενζίνης (2,17).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας καταναλωτής της ΔΕΗ από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εμβρόντητος δέχτηκε ενοχλητικό τηλεφώνημα από εισπρακτική εταιρία γιατί είχε… ξεχάσει να πληρώσει μόλις ένα λογαριασμό, ο οποίος έληξε δέκα ημέρες πριν! Πού δηλαδή και να υπήρχε σωρεία απλήρωτων λογαριασμών…

“Είδες η ΔΕΗ;

Τσίμπησαν λίγο οι λογαριασμοί και βγήκαν στην γύρα οι επ αμοιβή κυνηγοί κεφαλών, δηλαδή οι εισπρακτικές προς άγραν των απλήρωτων λογαριασμών .
Πάει περίπατο το κοινωνικό πρόσωπο της ΔΕΗ και η οποία ανοχή σε πιθανόν χειμαζωμενους συμπολίτες”, σχολιάζει χρήστης στο facebook, καταναλωτής της ΔΕΗ από τη Θεσσαλονίκη.

Και εξηγεί:

«Γιατί τα λέω αυτά; γιατί πρωί πρωί μια κυρία από ένα δικηγορικό γραφείο με κάλεσε για εκκρεμούσα οφειλή με τα στοιχεία μου που της είχε εκχωρήσει η ΔΕΗ.
Αντιπαθώ σφόδρα αυτού του τύπου τις εργασίες και τους εκφραστές τους και το εξέφρασα στην συνομιλήτριά μου που ως φόβητρο μου είπε ότι θα ενημερώσει την ΔΕΗ για την άποψη μου.»

Και όλα αυτά για ένα λογαριασμό που έχει μόλις δέκα ημέρες που έχει λήξει και που είναι ο μοναδικός του καταναλωτή, ο οποίος είναι απλήρωτος:
«Ο λογαριασμός έχει δέκα μέρες που έχει λήξει και μέσα στα δεκάδες θέματα των ημερών ξεχάστηκε.
Είναι που έρχονται και ηλεκτρονικα πλέον όλα αυτά, αλλά με sms αλλα με viber,αλλά με mail και έχω χάσει την μπάλα.
Βρέθηκε ο λογαριασμός ,πληρώθηκε και απλά έμεινε η πρωινή σύγχυση ως τονωτικό της ημέρας».

Και επισημαίνει πολύ εύστοχα ο καταναλωτής, ο οποίος δηλώνει στο thefaq πως μετά από αυτή τη συμπεριφορά εκ μέρους της ΔΕΗ, θα αλλάξει πάροχο: «Όμως σκέφτομαι των διπλανό μου που παλεύει με χίλιες αντιξοότητες σε μια δυστοπική εποχή πόσο στεναχώρια και άγχος του προσφέρει αυτή η διαχείριση. Όλα είναι λεπτές ισορροπίες που παράγουν καθημερινότητα και πολιτική»

Και όπως όλα δείχνουν η κοινωνική πολιτική πήγε περίπατο και έμειναν για άλλη μια φορά οι κούφιες υποσχέσεις… Η συγκεκριμένη περίπτωση καταναλωτή φυσικά δεν είναι η μοναδική… Και είμαστε μόνο στην αρχή της χειμερινής σεζόν, με το «τσουνάμι» της ακρίβειας να ξεδιπλώνεται καθημερινά…

Δείτε την ανάρτηση:

Πηγή : https://thefaq.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *