Η Schaeffler απολύει 4.400 εργαζόμενους

schaeffler

Ο προμηθευτής αυτοκινητοβιομηχανίας Schaeffler απειλεί με απόλυση 4.400 εργαζομένων λόγω της κρίσης COVID-19

Ο Όμιλος Schaeffler είναι μια παγκόσμια εταιρεία που παράγει κιβώτια ταχυτήτων, κυλίνδρους, σασί και λύσεις απλού ρουλεμάν για μια ποικιλία βιομηχανικών εφαρμογών, καθώς και εξαρτήματα και συστήματα ακριβείας για κινητήρες. Ο Όμιλος Schaeffler πραγματοποίησε πωλήσεις 14,4 δισ. Πέρυσι, εκ των οποίων 428 εκατομμύρια ευρώ ήταν κέρδη. Το 2018, ο όμιλος κατατάχθηκε 23ος μεταξύ των μεγαλύτερων προμηθευτών αυτοκινήτων.

Ο όμιλος ελέγχεται από τη Μαρία-Ελισάβετ Schaeffler και τον γιο της Georg Friedrich Wilhelm Schaeffler. Ως 31χρονος τραπεζικός υπάλληλος, ο Wilhelm Schaeffler ανέλαβε την χρεοκοπημένη εταιρεία Davistan το 1940 αφού η οικογένεια Φραγκ έπρεπε να εγκαταλείψει τη χώρα. Κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, ο Wilhelm Schaeffler παρήγαγε προϊόντα για τον τομέα των εξοπλισμών και απασχολούσε καταναγκαστικούς εργάτες. Με βάση αυτόν τον εμπλουτισμό, η εταιρεία επεκτάθηκε διεθνώς από τη δεκαετία του 1950. Μερικές φορές η Μαρία-Ελισάβετ Σάφλερ χαρακτηρίστηκε από το περιοδικό Bilanz ως ο πλουσιότερος Γερμανός με περιουσία 21,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο πρόεδρος του συνδικάτου της IG Metall στην Βαυαρίας Γιοχάν Χορν κατηγορεί την εταιρεία ότι χρησιμοποιεί την κρίση μόνο για εξεικονόμηση κόστους και για να αυξήσει τα κέρδη. “Οι εργαζόμενοι και η IG Metall δεν θα αποδεχθούν αυτά τα σχέδια διάλυσης”, δήλωσε ο Χορν. Πρόσθεσε ότι το κλείσιμο του ιστότοπου και η μετεγκατάσταση σε χώρες με χαμηλούς μισθούς δεν είναι προς συζήτηση. Μόνο πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία είχε υπογράψει μια μελλοντική συμφωνία στην οποία δήλωσε ότι δεν θα απολύσει κανέναν για λειτουργικούς λόγους. Οι προγραμματισμένες απολύσεις και το κλείσιμο του εργοστασίου Eltman αφήνουν χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς ασφαλή διαβίωση, καθώς η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στην περιοχή.

Το εργατικό δυναμικό στον τομέα των μετάλλων πρέπει να οργανώσει και να απεργήσει μαζί, για παράδειγμα με τους υπαλλήλους της Continental που θέλει να μειώσει 2.640 θέσεις εργασίας στη Βαυαρία ή με τον Brose που θέλει να μειώσει 400 θέσεις εργασίας. Η MAN έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα μειώσει 9.500 θέσεις εργασίας, 7.000 από αυτές στη Γερμανία. Παρά τα δισεκατομμύρια ενίσχυσης που έλαβαν οι εταιρείες από το πακέτο διάσωσης της κυβέρνησης, εξακολουθούν να θέλουν να απολύσουν δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους. Πιο πρόσφατα, η Lufthansa αύξησε τον αριθμό των απολύσεων σε 28.000 θέσεις εργασίας, αν και έλαβε 9 δισεκατομμύρια ευρώ από το κρατικό ταμείο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *