Σούπερ μάρκετ: Οι μεγάλοι κερδισμένοι εν μέσω πανδημίας

Έχοντας «μαζέψει» περίπου 800 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σύγκριση με το 2019, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, είναι αναμφισβήτητα ένας από τους λίγους κερδισμένους του 2020.

Μάλιστα, σχεδόν κανείς από τους «παίκτες», μεγάλους, μεσαίους, ακόμη και τους μικρούς, δεν υστέρησε με συνέπεια ο κλάδος, όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, να «κλείνει» με αύξηση 9,7%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, αύξηση που συνιστά ρεκόρ τουλάχιστον για την τελευταία δεκαετία.

Το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων (466 στην Ελλάδα που αποτελούν και τα περισσότερα από κάθε άλλη αλυσίδα), ο επίσης μεγάλος αριθμός -ειδικά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό- των υπερκαταστημάτων, αλλά και τα γρήγορα αντανακλαστικά που επέδειξε ήδη από το πρώτο lockdown, αυτό της περασμένης άνοιξης, σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτέλεσαν, καθώς φαίνεται, τα βασικά συστατικά της συνταγής για την επιτυχία του ηγέτη του κλάδου, του ομίλου «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης».

Κι αυτό, διότι, σε επίπεδο εταιρείας – δηλαδή σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητα της λιανικής στην Ελλάδα- η «Σκλαβενίτης», σύμφωνα με έγκυρες πηγές έκλεισε σχεδόν με διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με το σύνολο της αγοράς. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας υπολογίζεται ότι αυξήθηκαν κατά 19,5% σε σύγκριση με το 2019 και αναμένεται να διαμορφωθούν στο επίπεδο των 3,14 δισ. ευρώ έναντι 2,63 δισ. ευρώ το 2019. 

Πηγή : https://www.kathimerini.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *