More

    Συνεχίζεται η διαρροή πλοίων από την ελληνική σημαία – Ανεπανόρθωτα εκτεθειμένος ο Γ. Πλακιωτάκης

    Η κυβέρνηση της Ν.Δ με πρωταγωνιστή τον Γ. Πλακιωτάκη (όπως και οι προηγούμενες) αναδεικνύονται πιστοί εντολοδόχοι του παρασιτικού εφοπλιστικού κεφαλαίου μετατρέποντας τα κάθε φορά αιτήματα και απαιτήσεις τους σε νόμους του ελληνικού κράτους με σκοπό να καταστήσουν και τυπικά την ελληνική Ναυτιλία εφάμιλλη των όρων που ισχύουν στα αντίστοιχα νηολόγια των σημαιών ευκαιρίας!!!

    Σε αυτή την γραμμή πριν 1,5 χρόνο πέρασαν τα μεσάνυχτα στην Βουλή (ν)τροπολογία καταργώντας την 74χρονη ΣΣΕ των Ναυτεργατών στην ποντοπόρο Ναυτιλία.

    Το περιβόητο επιχείρημά τους ήταν η βελτίωση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ναυτιλίας με σκοπό από την μια να εξισωθούν οι προϋποθέσεις σύμφωνα με τα ισχύοντα στην παγκόσμια ναυτιλία (σημαίες ευκολίας) και από την άλλη να επαναπατριστούν τα ελληνόκτητα πλοία από τις σημαίες ευκαιρίας στο εθνικό νηολόγιο και μαζί να αυξηθεί η απασχόληση ελληνικών κατώτερων πληρωμάτων και αξιωματικών των χαμηλότερων βαθμίδων!!!

    Στο χρονικό αυτό διάστημα οι υποσχέσεις των εφοπλιστών για την επαναφορά των πλοίων στην ελληνική σημαία (όπως έγκαιρα και έγκυρα είχαμε σημειώσει) αποδείχτηκαν και αυτή την φορά αέρας κοπανιστός.

    Επίσης η επιχείρηση προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα καθώς και η εφοπλιστική – κυβερνητική προπαγάνδα δεν έχει επιφέρει το παραμικρό αποτέλεσμα αφού το μοντέλο μισθών και εργασιακών σχέσεων προβλέπει την προσαρμογή στα διεθνή κρατούντα, δηλαδή αποδοχές τριτοκοσμικές!!

    Όλο αυτό το διάστημα συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η συρρίκνωση του ελληνικού εμπορικού στόλου με την ποντοπόρο ελληνική Ναυτιλία ως θλιβερό πρωταγωνιστή .

    Παρακάτω δημοσιεύουμε τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον μήνα Οκτώβρη 2021.

    Τα δεδομένα για τον αριθμό πλοίων που απαρτίζουν τον ελληνικό εμπορικό στόλο καθώς και τη χωρητικότητά τους για τον Οκτώβριο παρουσίασε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου. Ο ελληνικός εμπορικός στόλος κατέγραψε μείωση κατά 0,1% (1.835 πλοία) τον Οκτώβριο του 2021 σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020 (1.836 πλοία). Την ίδια ώρα, η αντίστοιχη μείωση σε όρους ολικής χωρητικότητας ήταν ίση με 3,7% (ολική χωρητικότητα τον Οκτώβριο 2021: 39.300.239 κόροι).

    Ωστόσο, η μείωση δεν ήταν καθολική. Συγκεκριμένα, μειώσεις κατεγράφησαν σε φορτηγά και δεξαμενόπλοια, κατά 3% και 4,2% αντίστοιχα σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020. Αντιθέτως, ο αριθμός επιβατηγών με ελληνική σημαία αυξήθηκε κατά 3,4% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020, από τα 705 πλοία στα 729.

    Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως περίπου το 58% (1.075 από τα 1.835 πλοία)  του ελληνικού εμπορικού στόλου έχει ηλικία άνω των 20 ετών. Ωστόσο, σε όρους χωρητικότητας, ο αριθμός ανέρχεται στο 10,31% του ελληνικού εμπορικού στόλου.

    - Advertisement -spot_img

    Leave a reply

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ